Sipariş:

1. Ürünlerinizi nasıl sipariş verebilirim?

Ürünlerimizden sipariş oluşturarak adresinize gönderim sağlanması için beğendiğiniz ürünleri sepete ekleyebilirsiniz.

Ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepetiniz hazır olduğunda Sepetim sayfasında bulunan “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayarak teslimat bilgileri ve ödeme aşamasına devam edebilirsiniz. Bu sayfadaki gerekli yerleri doldurduktan ve ödeme işlemini tamamladıktan sonra siparişiniz tarafımıza ulaşacak ve adresinize gönderim sağlanacaktır.

Detaylı bilgi ve destek almak istediğiniz konularda 0850 885 5 735 nolu Whatsapp hattımızdan da bizlere ulaşabilirsiniz.

 

2. Siparişim kaç gün içerisinde bana ulaşır?

Siparişiniz ortalama 1, en geç 3 iş günü içerisinde Sürat Kargo firmasına teslim edilecektir. Sürat Kargo genellikle 24-48 saat (Bölgeye ve kargo şubesine göre değişiklik gösterebilir) içerisinde adresinize teslimat sağlayacaktır.

Teslimat süresi, kampanya dönemleri, sipariş yoğunluğu, resmi tatiller, mücbir sebepler vb. durumlarda uzayabileceğini de belirtmek isteriz.

3. Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde otomatik olarak tarafınıza “Sipariş Kargoya Teslim Edildi” başlıklı bir eposta ve SMS gönderilir.

Bu E-Postada yer alan kargo bilgilerini kullanarak ilgili kargonun web sitesi üzerinden online sorgulama yapabilir, teslimatı sağlayacak kargo şubesiyle telefonla görüşebilirsiniz.

Bilmenizi isteriz ki kargoya zamanında teslim edilen siparişlerin teslimatının zamanında ve kusursuz sağlanması kargo firması sorumluluğundadır. Kargo teslimat süreleriyle ilgili firmamızın yapabileceği herhangi bir işlem maalesef bulunmuyor.

4. Siparişim faturasıyla birlikte mi gönderilecek? / Faturam nerede?

Firmamız E-Fatura & E-Arşiv mükellefi olduğundan, siparişinize ait fatura eposta adresinize sipariş tarihinizden itibaren en fazla 7 gün içerisinde gönderilmektedir. Siparişinizle birlikte ise yalnızca sevk irsaliyesi gönderilmektedir.

Sipariş tarihinizden itibaren 7 günlük süre geçmesine rağmen faturanız E-Posta adresinize ulaşmadıysa, iletişim sayfamızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

İade & Değişim:

1. İade / Değişim şartları nelerdir? Nasıl değişim / iade edebilirim?

Siparişiniz tarafınıza ulaştıktan sonraki 15 gün içerisinde ücretsiz iade / değişim hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Bunun için sipariş oluşturduğunuz E-Posta adresinizle sitemize giriş yaptıktan sonra “İade / Değişim” bölümünden işlem sağlayabilirsiniz.

 

Ödeme:

1. Siparişimin ödemesini hangi seçeneklerle yapabilirim?

Siparişinizi banka kartınız, kredi kartınız ile kolay, hızlı ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz. Bununla birlikte “Banka Havalesi” (Bildirim gerektirir) ile de ödeme sağlayabilirsiniz.

Siparişiniz, yalnızca ödeme adımının başarıyla tamamlandıktan sonra işleme alınacağını, ödeme bekleyen siparişlerin 48 saat içerisinde ödeme yapılmaması durumunda iptal edileceğini belirtmek isteriz.

2. Kredi kartı bilgilerim güvende mi?

Kesinlikle. Web sitemizin güvenliğini 128-bit şifleme standartlarına sahip sertifika ile sağlıyoruz. Bunun yanında yalnızca 3D SMS doğrulaması kullanabilen kartları kabul edebiliyoruz. Kart bilgilerinizin hiçbir şekilde kaydedilmesi, başkalarıyla paylaşılması mümkün olmamakla birlikte, ödeme hareketleri hiçbir insan müdahalesine açık olmadan otomatik işlemektedir.

3. Siparişim "Beklemede" görünüyor. Sebebi nedir?

Ödeme yöntemi olarak “Banka Havalesi” seçilen ödemeler, otomatik olarak “Beklemede” durumuna alınır. Banka havalesini yaptıktan sonra iletişim sayfamızda bulunan bilgilerle bize ulaşabilirseniz, ödemeniz onaylandığında siparişiniz “Hazırlanıyor” durumuna geçirilecektir.

4. Siparişimi iptal edebilir miyim?

Sipariş iptali yalnızca kargoya teslim edilmeyen siparişlerde mümkündür. Siparişinizi henüz yeni vermişseniz ve iptal edilmesini istiyorsanız iletişim sayfamızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR